Followers

Saturday, May 23, 2020

දියැඳි සිතුවම්... 08

~08~ දැල් එලීම

මැසේජ් එකක් ආපු සද්දෙට යන්තම් ඇහැක් ඇරල ඒදිහා බලපු කමල් ආයෙත් ඇස්දෙක පියා ගත්ත.ඒත් ආය එක තප්පරේකින් කමල් ඇදෙන් නැගිට්ට නෙවෙයි,නැගිටුන.. හීනෙන් වගේ දැක්ක,නොදන්න නම්බර් එකකින් ආව මැසේජ් එක දෙපාරක්ම කියෙව්වෙ සැක ඇරගන්න.
0530,MBH - V
( උදේ 5.30 ට මවුන්ට් බීච් එකේදි - විජිත )

CPD
( කොපිඩ්/තහවුරු කලා)
කියල මැසේජ් එකට රිප්ලයි කරපු කමල් නිදාගන්න හැදුවත් ඒ නින්ද ලේසියෙන් ඈවෙ නෑ.
වටින් ගොඩින් එලිය වැටීගෙන එද්දි මවුන්ට් බීච් එකේ දුවමින් උන්න අයෙක් ට තව තුන්දෙනෙක් එකතු උනා.ගුඩ් මෝනිං සර්..තුන්දෙනාම කිව්වෙ එකම හඬින්..මෝනිං විජිත කිව්වෙ තුන් දෙනා දිහාම බලන ගමන්. හතර දෙනාම හෝටලේ සීමාව පහුවෙනකන් දුවගෙන ගියෙ කතාබහක් නැතුව.හාහ්.. කාලෙකින් හොඳ හුස්ම ටිකක් ගත්ත.. විජිත කිව්වෙ ඔරැ කඳකට හේත්තු වෙන ගමන්.. අපි හිතුවෙ සර් අපිව අතෑරලම දාල කියල ෆාතිමා කිව්වෙ හිනාවෙවි. සර්ට මේදේ උනේ අපිව පරිස්සම් කරන්න ගිහිල්ල.. ඒකයි මට අප්සට්.. ඒත් පස්සෙ සර් අපිට කතාකරන්න එපා කිව්වම, හේමාල් බිම බලාගත්ත.. අපි හිතුවෙ අපිට වඩා හොඳ ටීම් එකක් සර්ට එහෙදි සෙට් වෙලා කියල කමල් හේමාල් කියපු කතාව සම්පූර්න කලා.ස්පෙශලි අර සල්ගාදු අංකල්, ඒකට හේමාල් ඇරෙන්න ඔක්කොම හිනාඋනා. ඕකනෙ සර් මූත් එක්ක බැරි.. මම සිරා දෙයක් කියද්දි මූ ඒක ජෝක් එකට ගන්නව. හේමාල් ඕක අල්ලල දාන්න, මම එදාම කිව්වනෙ, මේක ටිකක් කූල් වෙනකන් ඈත් වෙලා ඉමු කියල.අනික අපේ අන්තිම කේස් ෆයිල් එලියට ලීක් වෙලා කුඩු වසන්තලා අපි හන්ට් කරන්න පැන්නුවෙ ඇතුලෙම ප්ලෑන් එකකට. රෝලන්ඩ්ට මම පිස්තෝලෙ ඔලුවට තිබ්බෙ ,මම සැක කරන්නෙ ඌ කියල පෙන්නල මේක ඇත්තටම කරපු උන් කන්ෆියුස් කරන්න.වසන්තට තිබ්බට පස්සෙ අපි සෙපරේට් වෙලා කියල පෙන්නන එක තමයි ඒවෙලාවෙ අපි ගත්ත හොඳම ඩිසිශන් එක.මම ඒගැන සෑහෙන දෙයක් කරල තියෙන්නෙ. මම ඇදල තියන නූල් ටික ඔක්කො එකපාර ගස්සන්න පුලුවන් උන වෙලාවක මං ඒ ඔක්කොම යවන්නෙ ඇතුලට නැත්නම් ,අඩි හයක් යටට. විජිත කිව්ව.
ඕකේ අපි සබ්ජෙක්ට් එකට බහිමු. එන්න කලින් මම එවපු බ්‍රීෆින් එක ස්ටඩි කරානෙ. ඔව් සර් .. මේ පුද්ගලයට ත්‍රෙට් එකක් තිබ්බද..? ඒ මොන හේතුවක් නිසාද..? කාගෙන්ද..?ඒ ත්‍රෙට් එක ආපු පාර්ශවයෙන් ගත්ත ඇක්ශන් එක මොනවද..? මේ බ්ලඩ් පොයිසන් වීම සහ පිලිකාව ඒ ඇක්ශන් වල රිසාල්ට් එකක්ද.. මේව තමා අපේ ඉන්වෙස්ටිගේශන් එකේ දැනට ස්කෝප් එක. අපි බලමු ඉස්සරහට අපි කලෙක් කරන ඉන්ෆො එක්ක මේක තව මොන මොන පැතිවල යයිද කියල..
ක්ලියර් සර්.. සර් මේක කෝට් කේස් එකක්ද ,නැත්නම් පොලිසියෙන් අපිට ට්‍රාන්ස්ෆර් කරපු එකක්ද..? කමල් ඇහුවා.. ආ .. එතෙන්ට තමයි මම එන්න හිටියෙ කමල්.. මේක චීෆ් ඩිරෙක්ට් හැඬල් කරන ස්පෙශල් කේස් එකක්.. හැබැයි මේ කේස් එක ඩිපාට්මන්ට් එකේ කිසිම විදියකට ලොග් වෙන්න බෑ. කොටිම්ම කිව්වොත් මෙහෙම ඉන්වෙස්ටිගේශන් එකක් උනා කියල කවදාවත් කොහෙවත් ලියවෙන්නෙ නෑ. අපි අන්තිමටම හොයාගන්න කරුනු මත යම්කිසි ඇක්ශන් එකක් ගන්න ඕනෙ කියල චීෆ් තීරනය කලොත් හැර.. තේරුනානෙ.. ඔව් සර්.. කමල් කිව්වා.. ලොග් නෝට් දාන්නෙ නැතුව කොහොමද ඩේට බේස් , ෆෝන් රෙකෝඩ්ස්වගේ ඒවට ලොග් වෙන්නෙ..හේමාල් ඇහුව.. මොනවත් නොකියම විජිත ෆාතිමා දිහාට හැරුන. ෆාතිමා..?? නෝ ප්‍රොබ්ලම් සර්.. ෆාතිමා කිව්වෙ හිනාවෙමින්, මොන ඩිපාට්මන්ට් එකේ මොන ඩේට බේස් එකටද ලොග් වෙන්න ඔනෙ කියල විතරක් කියන්න ෆාතිමා කිව්ව.. හරි නෙ... විජිත හේමාල් ගෙන් ඇහුව. තුන් දෙනාම හෙට ඉදන් පූල් එකේ, සයිඩ් වෙපන් හෑන්ඩ් ඕව කරන්න ඔනෙ නෑ.ලඟතියා ගන්න. දැන් ඉඳල අපි යූස් කරන්නෙ මේ ෆෝන්, විජිත පරන ඇනලොග් ෆෝන් තුනක් සයිඩ් බෑග් එකෙන් අරන් දුන්න.පරන උනාට කැමරාත් තියනව විජිත කිව්ව.ෆාතිමා කම්පියුටර් එක.. ?? විජිත ඇහුවා.. ඒක අවුලක් නෑ සර් මම මේ සිම් එකෙන්ම නෙට් ලොග්වෙනව.. කොහොමත් මම කේස් එක ඉවර වෙද්දිම මැශින් එක ඩිස්ට්‍රෝයි කරනව ෆාතිමා කිව්ව.
ඕකෙ, ෆාතිමා හෙට ඉඳල රාජසේකර ගෙදර හවුස් මේඩ්,කවුරුහරි ඇහුවොත් කියන්න කලින් අගමැති තුමාගෙ මහගෙදර වැඩට හිටියෙ කියල. ෆාතිමා මට ගෙදරට යන එන අය, රාජසේකරගෙ කනබොන, ජීවත් වෙන විදිය,පුරුදු,ගෙදර අනිත් වැඩකාරයො කතාවෙන ගොසිප් ඔක්කොම ඕන..පැහැදිලි ද..?? යස් සර් ෆාතිමා කිව්ව.
හේමාල් කැන්ඩි යන්න, රාජසේකරගෙ කැන්ඩි වල විස්තර, ෆැමිලි විස්තර,හොයන්න,.. ඕකෙ සර් හේමාල් කිව්ව.
කමල් හෙට ඉදල ෆිනෑන්ස් එකේ වැඩ, රාජසේකර ගෙ ඔෆිස් ලයිෆ් එක, පුරුදු,ගොසිප්,හැම දෙයක්ම...හැම පොඩි ඩීටේල් එකක්ම ගන්න.. ඒක කරන්න හොඳම ජොබ් එකක් මම සෙට් කරල තියනව.. විජිත කිව්වෙ කමල් දිහා බලමින්.. ඒක හොඳයි සර්, මම යුනියෙ ඉන්න කාලෙත් ට්‍රයි කලා බෑන්ක් එක්ක හරි ෆයිනෑන්ස් කොම්පැනියක හරි වැඩ කරන්න. ඒත් ඉතිං සෙට් උනෙ මේ ජොබ් එකනෙ.. කමක් නෑ මෙහෙම හරි ටයි එකක් එහෙම දාගෙන එක්සෙකටිව් ජොබ් එකක් කරන්න හම්බවෙනව නං.. කමල් කිව්වෙ කොලර් එකත් උස්ස ගන්න ගමන්.
අයිසෙ මම තමුසෙව එතෙන්ට යවන්නෙ පියන් කෙනෙක් විදියට...

තුෂාර ආසිරි .

No comments:

Post a Comment