Followers

Monday, May 25, 2020

දියැඳි සිතුවම්... 09

~09~ සිහින ලොවක් දුටුවා මතකයි.

අම්මේ ඒකත් ඉවරයි.. අන්තිම පේපර් එක ඉවර වෙලා එලියට එන ගමන් හසිය කිව්ව.ගිම්හාන මොකද බං අච්චර කොල ඉල්ලගත්තෙ, මට නං දුන්න කොල ටිකත් වැඩිත් උනා.සමහර ප්‍රශ්න වල තිබ්බ දේවල් මම අහලවත් නෑ යකෝ..චාමර කිව්ව.ඔව් ඉතිං ක්ලාස් එකේ හරකෙක් වගේ නිදාගත්තම ඇහෙන්නෙ නෑ තමා හසිය කිව්ව.ඉතිං උඹ මොනාද ලිව්වෙ ගිම්හාන ඇහුව.. මම ප්‍රශ්නෙ ආපහු ලිව්ව.ඔය දන්න මොනාහරිත් ලියල දැම්ම, අන්තිම පේපරේ ලිව්ව.. මේක බලන සර්, මිස් අනේ මාව පාස් කරන්න, මගෙ තාත්ත කුලී වැඩ කරන්නෙ, අම්මයි නංගිල මල්ලිලයි පස්දෙනයි.. බලාගන්න තාත්තත් එක්ක කුලී වැඩ කරන ගමන් තමයි මම විභාගෙ ලිව්වෙ, අනේ මාව පාස් කරන්න,ඔයාලට සියලු දෙවිදේවතාවන්ගෙ පිහිටයි කියල. මෙහ්.. ඕක දැකල දුක හිතිල මට එස් එකක් හරි දාල දෙයි නෙ.. චාමර ඇහුව...
සියලු දෙවිදේවතාවන්ගෙ පිහිටයි... තොට තොගෙ තාත්තගෙ ලයින් නං ගානට එනව නේ... හසිය කිව්වෙ හිනා වෙවී.. යකෝ ඔය ටෝක් වලට හරක් චන්දෙ දීල තොපෙ තාත්ත පාර්ලිමන්ට් යැව්වට, උඹ හිතනවද මාකර්ස්ල උඹට ළකුනු දායි කියල..ගිම්හාන කිව්ව. අඩො නැතිවෙයිද බං, චාමර ඇහුව.දැන් ඉතිං උඹට දෙයියනේ කියල ඊලග පාර පලාත් සබාවට ඉල්ලන්න පුලුවන්.උඹ වගේ ගල් ආඳො තමා අපිට ඕනෙ.හසිය කිව්ව.. ඒක නෙවේ මොකද්ද බං අර නංගිල මල්ලිල පස් දෙනෙක්ගෙ කතාව හසිය ඇහුව.. අපි දන්න තරමට උඹට ඉන්නෙ අයිය කෙනෙක් විතරයි නෙ.. බලන් යද්දි ලොක්ක ගැන යන කටකතා ඇත්ත තමයි..
පල බල්ලො යන්න .. කියපු චාමර හසියගෙ බෙල්ලට පැනල තදකරගත්ත.. අතෑරපන් යකෝ.. හසිය කෑගහන්න පටන්ගත්ත.තෝව මරන එක මරනව.. චාමරය කිව්වෙ තවත් හසියව හිරකරන ගමන්.මරැ හරක් පොරේ, වරෙන් බං යන්න ගිම්හාන ඉස්සර උනා.හා දෙන්න එහෙන් මෙහෙන් තල්ලු කරගන්න ගමන් ම ඉස්සරහට ගියා. මේ යමු අපේ ගෙදර හසිය කිව්ව.මට බෑ.. චාමර කිව්ව.. ඇයි.. හසිය ඇහුව.. උඹ එන්නෙ නැත්නං කමක් නෑ.. අම්ම කිව්ව අද එලුමස් වගයක් හදනව කියල, අද පේපර් ඉවර වෙන දවස නිසා හොඳ කෑමක් දෙයි.. ගිම්හාන උඹ එනවනෙ.. හසිය ඉස්සර උනා. මේ.. ගිම්හානයත් යනවනම් මාත් එනව..ගෙදර ගිහිනුත් කරන්න වැඩක් නෑනෙ.යමං කාර් එක ඇවිත් ඇති ඒකෙම යං චාමර ඉස්සර උනා.අන්න මචං මිනිස්සු.. කෑම ගැන හිතල නෙවේ එන්නෙ.. බොක්කට.. බොක්කට හසිය කිව්වෙ ඇහැක් ගහන ගමන්.. ගිම්හාන යමං උඹට පොඩි දෙයක් කියන්නත් තියනව,හසිය කිව්ව.
ආ.. ඇන්ටි කොහොමද කියාගෙන ගෙට ගොඩඋන චාමර හසියගෙ අම්මට දන ගහල වැන්ද.. තුරුණුවගෙ සරනයි මයෙ පුතේ.. කියල චාමර ගෙ ඔලුව අතගාපු හසියගෙ අම්ම හසිය දිහාවට හැරුන.බලාං හැදියං...මේ දරුවන්ගෙ හැදියාව...අනෙ අම්මෙ..ඇති ඇති.. කියපු හසිය සැටියට පැන්න.. ඔය දැක්ක නේද දහජරාව පිටින් ඉන්න ලස්සන..බලමුකො රිසාල්ස් ආවාම.. කියපු ඈ ගිම්හාන දිහාවට හැරුන , කොහොමද මයෙ පුතේ, පුතා නිසා තමා මට මෙයාගෙ විභාගෙ ගැන. බයක් නැත්තෙ..ඔය දරුව මේකත් එක්ක පාඩම් කරන්න දාපු දහිරිය මම දැක්කනෙ,පුලු පුලුවන් වෙලාවට පුතා ඇවිත් පාඩම් කරපු නිසා තමයි මට බයක් නැත්තෙ මේක ගැන.පුතාලට මහන්සිත් ඇතිනෙ යමු බත් ටිකක් කාල ඉමු කියන් ඇන්ටි ගෙට ගියා.මොනාද බූරුවො අර අම්ම ළග බඩගාල වැන්දෙ, තොගෙ වැඩ නිසා මමයි බැනුම් අහන්නෙ,හසිය කිව්ව.
කෑමට පස්සෙ තුන්දෙනාම කාමෙරේට ගියා.මේ දැන්වත් කියපන් අර මොනාද කියන්න තියනව කිව්ව එක ගිම්හාන් ඇහුව.දීපන් දීපන් ඕක..චාමර කිව්ව.. උඹත් දන්නව එහෙනං, මොකද්ද බං ගිම්හාන ඇහුවෙ හිතාගන්න බැරුව.
ලාච්චුව ඇරපු හසිය ඇන්විලොප් එකක් ගත්ත.මේක උඹට.. කාගෙන්ද, ලියුමක් නේ..ගිම්හාන ඇහුවෙ දෙගිඩියාවෙන්,නැත්නං යකෝ ඇල්ලොප් අස්සෙ දාල පාන් ගෙඩි දෙන්නෙ නෑනෙ ,චාමර කිව්ව.. කාගෙන්ද...මොනවටද..? ගිම්හානට ඇත්තටම තේරුනේ නෑ මේ මොකද වෙන්නෙ කියල.ගිම්හානය.. මේක අරලිය ගෙන් ,අපෙ නංගිට දීල තිබ්බෙ.උඹට දෙන්න කියල.හැබැයි එක්සෑම් එකෙන් පස්සෙ.ඒ ඇයි.. ගිම්හාන ඇහුව.. ඒක ඉති ඒකිගෙන් අහපං ,මගෙන් අහන්නෙ.. හසිය කිව්වෙ ලියුම චාමරට පාස් කරමින්.අඩෝ දීපන් කො ඕක, ගිම්හාන් චාමරට කිව්ව. අම්මේ.. හදිස්සිය... පෙම්හසුන කියවන්න..යකෝ මේ වගේ මංගල අවස්තාවක් ආයෙ එනවද..ඒයි.. හසිය උඹ කියවපන්..චාමර ආය ලියුම හසිට පාස් කලා.ඒයි.. දීපන් බං ගිම්හාන හසිය ගෙනුත් ලියුම ඉල්ලුව.. ආපෝ පැනි බේරෙනව දැනටම.. ඉදා.. හසිය ගිම්හාන දිහාවට ලියුම විසික් කලා..

05/04/2000

ආදරණීය ගිම්හාන්,

ඔයා පුදුම වෙනව ඇති මේ ලියුම දැකල.මමත් පුදුම වෙනව මෙහෙම මම ලියුමක් ලියන එක ගැන.ඒත් ගිම්හාන මම මෙහෙම ලිව්වෙ නැත්නම් ඔයා කවදාවත් මට ආය හම්බවෙන්නෙ නැතිබව දන්නව.
මොකද මගේ විස්තර ඇහුවට පස්සෙ ඔයා කියපු දේ මම දන්නව.ඔශානි ගෙ අයිය මට ඊයෙ හම්බ උනා ,එයා ඔයාගෙ හොදම යාලුව නේ. මම එයාගෙන් ඔයා ගැන විස්තර අහද්දි, එයා ඔයා ගැනගොඩක් දේවල් කිව්ව.ඔයාගෙ ගෙදර ප්‍රශ්න,ඔයා ඉන්නෙ අත්තම්ම එක්ක බව,හැමදේම, .. හසිත අය්යට බනින්න එපා මට ඒ දේවල් කිව්ව කියල,මමයි හැම දේම ඇහුවෙ.ඔයා දන්නවද අන්තිමට හසිත අය්ය කිව්වෙ මොනාද කියල.එයා කිව්ව නංගි ඔයා ගිම්හාන ගැන ඔච්චර අහන්නෙ ඇයි කියල මට තේරෙනව ,ගිම්හානත් ඔයා ගැන විස්තර දැනගන්නකන් ඔයා ගැන හිත හිතා හිටියෙ.ඌ මට කවදාවත් ඒගැන කිව්වෙ නෑ.. ඒත් ඌ මට සහෝදරයෙක් වගේ,මට තේරෙනව ගිම්හාන මොනාද හිතන්නෙ කියල.එයා කිව්ව ඔයා ඉස්සල්ලම මෙගෙ විස්තර අහපු වෙලාවෙ කියපු ඒව.. හසිත අය්ය කිව්ව ඊට පස්සෙ මං ගැන ඔයා කොයි වෙලාවකවත් කතාකලේ නෑ කියල.
අනේ ඇයි.. ඒ.. ඔයා හිතුවද ඔයා ගැන දැනගත්තට පස්සෙ මම ඔයා මගහරී කියල..ගිම්හාන්..ඔයා දැක්ක දවසෙ ඉදල ඔයා ගැනම විතරක් හිතව්වෙ,ඔයා කවුද කියල දැනගෙන නෙවෙයි,දැනගත්තට පස්සෙ ඒ බැඳීම තවත් වැඩිඋනා මිස අඩු උනේ නෑ ගිම්හාන.මගේ හිතේ තියන ඔක්කොම මම කොහොම කියන්නද,මට තේරෙන්නෙ නෑ ගිම්හාන,ඒත් ඒ දේවල් ඔයාට දැනෙනව ඇති.. මම දන්නව... ඔයාට මාව දැනෙනව...
මේ ලියුම ඔයාට හම්බවෙන්නෙ තව සති තුනකින්,එක්සෑම් ඉවරඋනාම.මට ඕනෙ උනෙ නෑ එක්සෑම් එක අස්සෙ මේවත් ඔයාගෙ හිතට දාන්න,ඒකයි.ඒත් මගේ හිතේ හැමතිස්සෙම ඔයා ඉන්නව ගිම්හාන,හැම තිස්සෙම.තව ගොඩාරියක් දේවල් තියනව කියන්න.අනේ .. ඔයා හිතනව ඇති මට පිස්සුද කියල නේ..
මේ.. මගෙ සෙල්ෆෝන් නම්බර් එක 0755542342 කෝල් එකක් දෙන්න,මං බලන් ඉන්නව.ඔයාට බුදු සරනයි.

ඔයාට ගොඩාක් ආදරේ,
අරලියා



තුෂාර ආසිරි .

No comments:

Post a Comment