Followers

Wednesday, May 27, 2020

දියැඳි සිතුවම්...13

~13~ මොනවද බොන්නෙ...?

ආ.. අයියෙ.. මොකද මේ පැත්තෙ, විසාක ඇහුව.මට ටික දවසකින් එන්නත් බැරි උනානෙ ඒකයි ආවෙ.කොහොමද රාජසේකරගෙ මල ගෙදර හොඳට කෙරුනද..??නාගරත්න ඇහුවෙ ඔලොක්කු හිනාවක් එක්ක,විසාකට ඒක හොඳට තේරුන, හොඳට කෙරෙන්න මඟුල් ගෙදරක් නෙවෙයි නෙ..මරනයක්... විසාක කිව්වෙ තරහින්..මොකද උබට ඔච්චර තරහ යන්නෙ.නංගි මේ ඕව පෙන්නපං වෙන එවුන්ට මේ මට පෙන්නන එන්න එපා.ඔව්..උඹ මේ යහතින් ඉන්නෙ මම නිසා කියල දැනගනිං..අනේ ඔව්.. විසාකා පුටුවෙන් ආපහු නැගිට්ට.. ඒවට හිලව් වෙන්න මගෙ රීරි මාසෙම උරාබීල එනව මෙතන...නංගී... මේ අහපං...මම මේ උඹේ කටේ සද්දෙ බලන්න නෙවේ ආවෙ.උඹෙ ඔය සද්ද නවත්තන හැටිත් මම දන්නව.මම ආවෙ වැදගත් කාරනයක් කියන්න.ලබන සුමානෙ ලොකු පුතා ලංකාවට එනව.ඇත්තටම මමයි මිනිහට කිව්වෙ වහාම එන්න කියල.උඹ අදම කම්පැනි සෙකට්‍රිට කතාකරල ඒ ළමය චයාමන් විදියට ඇපොයින්ට් කරන්න ලෑස්ති කරන්න ඕනෙ. ඒක කියන්නයි මම ආවෙ...බෑ.. ඒක කරන්න බෑ කොහොමත්..අයියට නුවරඑළිය වත්තයි,කොළඹ ගෙදරයි දෙකම දුන්න, රාජසේකරගෙ ශෙයාස් ඔක්කොමත් ට්‍රාන්ස්ෆර් කලා,තව චයාමන් කමත්...,මට ආරංචීයි කොළඹ ගෙදර විකුනල කියලත්.ඔව් ඉතිං නිකං ලැබුනාම අගයක් නෑනෙ.මම කොහොමත් අයියට කොම්පැනියෙ චයාමන් කම දෙන්නෙ නෑ.ඔහොම ගියොත් මට පාරට බහින්න තමයි වෙන්නෙ.විසාක කිව්වෙ තරහින් පුපුරමින්.පුටුවටත් පයින් ගහගෙන නාගරත්න නැගිට්ට... බැල්ලි තොට පාරට තමයි බහින්න වෙන්නෙ, මම කියන විදියකට කලේ නැත්නම්,පාරට විතරක් නෙවෙයි මම තෝව අඩි හයක් යටටත් අරිනව.. නාගරත්න කිව්වෙ අත් මිට මොලවගෙන.. හා..ඇරපං බලන්න පුලුවන් නම්.. උඹට පුලුවන් දෙයක් කරපන්..මාවත්පුලුවන් නම් මරල දාපන්. එතකොට උඹට ලේසීනෙ.කරුනාකරල මෙතනින් පලයං,මට උඹව පේන්න බෑ.මේව මගෙ වැරදි.. මගෙ පවුකාරකං වලට මගේම අයිය නිසා මට මාව ආරක්ශාකරගනී කියල හිතුව.ඒත් උඹ කරන්නෙ මාව නොමර මරන එක.උඹ නිසා තමයි රාජසේකරත් කාත් කවුරුත් නැති මිනිහෙක් වගේ මැරිල ගියෙ, අනේ මට ඒ මනුස්සයට වතුර ටිකක් වත් දෙන්න බැරිඋන.ඉන්න කාලෙදිත් ඒ මනුස්සය හිටියෙ හිතින් මැරි මැරී,
ඔව් තොපේ පවු වලට එහෙම වෙලා මදි,නාගරත්න කිව්ව.අයියෙ දැන්වත් පලයං මට වදනොදී.. විසාක අඬ අඬා ඇවිත් නාගරත්න තල්ලු කලා.පලයං... අත ඇරපිය බැල්ලි මාව කියපු නාගරත්න,විසාකව තල්ලු කලා,වේගෙන් විසිවෙලාගිය විසාක බිම වැටුනෙ පුටුඇන්දකත් වදිමින්.ඩක් හඩක් නගමින් වැටුනු විසාකා කිසි හැලහොල්මනක් නැතුව ඒත් තදින් හුස්ම අදිමින් හිටියා.කාරය දිහාවට ඇවිදගෙන ගිය නාගරත්න ආපහු ගෙට ගොඩවෙල විසාක ගාවට ගියා.පැලුනු ඔලුවෙන් ගලන ලේවලින් පෙගිච්ච කොන්ඩෙන් මූනෙ පැත්තක් වැහුනු විසාකා අමාරුවෙන් හුස්ම එකතු කරමින් හිටිය.
මොකද නාගෙ විසාකට උනේ, කෝල් එක ආපු ගමන්ම හොස්පිටල් එකට ඇවිත් විසාක චෙක් කරපු කන්සල්ටන් නාගරත්න ගෙන් ඇහුව.මම දවල් ගියස් විජේ නංගි බලන්න.මෙයා මේ දවස් ටිකේ කිය කියා හිටියෙ කැරකිල්ල වගේ කියල, මම ඒත් කිව්ව පොඩ්ඩක් විජේට කෝල් කරල ඇපොයින්මන්ට් එකක් දාගන්නත්,ඒත් දන්නවනෙ විසාකගෙ හැටි.මම ගිහින් කතාකරල එන්න යද්දි එකපාරටම කලන්තෙ දාල වැටුන.මම හිටියෙත් අල්ලන දුරක නෙවෙයි.බයවෙන්න දෙයක් නෑ නාගෙ, තවම සිහිය නැත්තෙ ශොක් එක නිසා වෙන්න ඕනෙ.ඔලුවෙ පිටිපස්ස වැදිල තියන නිසා පොඩි රිස්ක් එකක් තියනව.බලමු අපි... මම ඔක්කොම බලගන්නම් කියපු ඩොක්ට ආය රෑම් එක ඇතුලට ගියා.
සති එක හමාරකට පස්සෙ විසාක ආය ගෙදර ගියෙ රෝද පුටුවෙන්,විසාකගෙ ඇගේ කොටසක් පන නැති අංශබාග ගතිය ඇතිඋනේ හිසේ පිටුපස පහල ස්නායු හානිඋන නිසා කියල ඩොක්ටර්ස්ල තීරනය කලා,කාලයත් එක්ක සුව අතට හැරෙයි කියලයි තීරනය උනෙ.
සර්.. හේමාල් කතාකරනව.. ඔව් හේමාල් කියන්න විජිත කිව්ව. සර් විසාකා ඒකනායක ගැන. ඔව් හේමාල් එනි නිව් ඉන්ෆො... ඔව් සර් විසාකා ඇක්සිඩන්ට් වෙලා.අද තමයි ගෙදර ගියෙ.. ඒ මොකද හේමාල් ,ගෙදරදි වැටිල, ස්නායු ඩැමේජ් වෙලා කියල තමයි මෙඩ් රිපෝර්ට්ස් වල තියෙන්නෙ, මේ ව කොහොමද මෙහෙම වෙන්නෙ පුතා... හොඳටම ශුවර් ද ඇක්සිඩන්ට් එකක් කියල... ඔව් සර් මේක වෙලා තියෙන්නෙ විසාකගෙ අයියා..ඩී.අයි.ජී.නාගරත්නත් ඉන්න වෙලාවක. ඩී.අයි.ජී ම තමයි විසාකා ව හොස්පිටල් ගෙනියලත් තියෙන්නෙ. පොලිස් ඉන්ක්වාරමන්ට් එකක් කරලද.. ඔව් සර් සාමාන්‍යයෙන් ගෘහ අණතුරක් විදියට වාර්තාකරල තියනව.හ්ම්.. ඔකේ..එනිතින්ග් එල්ස්..විජිත ඇහුව.. නෝ සර්... මොනාහරි තිබ්බොත් මම කියන්නම් කියපු හේමාල් ෆෝන් එක කට්කල.ටිකක් කල්පනා කරපු හේමාල් තව කෝල් එකක් ගත්තා.
මහනුවර පොලිස්ටේශන් සර්.. ආ හෙලෝ මම අයි.පී හේමාල් ,මට දෙන්න අයි.පී ලසන්ත, ක්‍රයිම්... සර් අයි.පී ලසන්ත දැන් ට්‍රැෆික් බ්‍රාන්ච් ඉන්නෙ, මම දාන්නං කියපු ඔපරේටර් කෝල් එක ට්‍රාන්සර් කලා, අයි.පී.ලසන්ත.. යස් .. ලසා මම හේම... අම්මට හුඩු.. යකෝ පුදුමයි උඹට අපි මතක් උනා..ඉතිං ඉතිං ... ලසන්ත ඇහුව.. මේ මම නුවර ආව ඊයෙ යාලුවෙක් එක්ක පොඩි බිස්නස් වැඩකට, ඈ බං උඹ දැන් බිස්නසුත් කරනවද.. දන්නැද්ද ලසා පොඩි ඉඩම් බිස්නස් එකක්, අපිට ඉතිං උඹලට වගේ පිටවාසි නෑනෙ හේමාල් හිනාවෙවී කිව්ව. යාලුව කෙලින්ම ගියා නුවරඑළියෙ,ඌ එන්නෙ හෙට උඹ මම ඉන්න හොටෙල් එකට වරෙන් හවස් වෙල පොඩ්ඩක් සෙට් වෙමු... අනිව... යකෝ නුවරටත් ඇවිල්ල උඹට සලකන්නෙ නැතුව යවන්න පුලුවන්ද.. ලසන්ත කිව්ව.. මේ උඹ මොනාද හේම බොන්නෙ... ඉස්සර වගේ ඕන දෙයක් බොනවනෙ නේ.. ඔව් ඔව්.. දන්නවනෙ.. ඒත් උඹ බෝතල් ගන්න එපා මගෙ ලඟ බොට්ල් එකක් තියනව.උඹ වරෙන්කො.. මම ඉන්නෙ සිටිවිව් හිටෙල් එකේ..එහෙනං හවස හම්බවෙමු.. කියපු ලසන්ත ෆෝන් එක තිබ්බ.
බෝතලෙන් බාගයක් විතර යද්දි හේමාල් ඩී.අයි.ජී.ගැන. කතාව පටන් ගත්ත. කොහොමද බං උබලගෙ ඩී.අයි.ජී. .. හහ් මිනිහ වැඩ්ඩ බං.. හැබැයි ගඳය.. ඕනෙ කුනුගොඩක් ඌට ඕනෙ විදියට හදාගන්න හැටි ඌ දන්නව.නැතුවත් බෑනෙ බං.. උඹලගෙ ඔය එකවුන්ට් බ්‍රාන්ච් එකේ වගේ නෙවේ බං.ෆීල්ඩ් එකේ.ගූ කේස් ... හැමදාම ගූ කේස්.. මේකෙ ඔලුව ගහල ඉන්න දර්මෙන් බෑ. උඹලට නං මොකද ෆයිල් එක ගත්ත.. ටිකි ටිකි ගාල කොම්පියුටර් එකට දැම්ම.. මේව කේස් බං.. ලසන්ත තව ශොට් එකක් දාගත්ත.මේ මගෙ පොඩි ලෝන් වැඩක් තියනව බං, තාම හෙඩ් ඔෆිස් එකෙන් ෆයිල් එක දාල නෑ.හොඳ කොල්ල වගේ ඒක බලල දීප.. ඒ අස්සෙ ලසන්ත ඒ වැඩත් කියනව.සිම්පල්නෙ බං මට ෆයිල් නම්බර් එක එවපන් මම බලන්නම් හේමාල් කිව්ව. ඉතිං බං මෑන් බැඳල..??ඔව් ඔව් ලොකු පුතෙකුත් ඉන්නව.. ළඟදි ආව රට ඉඳල.. අඔඑ ලොක්කත් ළඟදි රිටයර් වෙන්න්ලු බං යන්නෙ. අපරාදෙ... වැඩ්ඩෙක් බං... රියල් වැඩ්ඩෙක්.. කාලයක් පදවියෙත් හිටියනෙ බං.. කොටි කාලෙ... ඇයි බං කලින්ම රිටයර් වෙන්නෙ.. කතාව එහෙ මෙහෙ යන්න නොදී හේමාල් ට්‍රැක් එකට දාගත්ත.ලොක්කට මේව වැඩක් නෑ බං.. මෑන් තමයි දැන් ඔය මෑන්ගෙ නංගිගෙ වතුපිටි,කොම්පැනි ඔක්කොම රන් කරන්නෙ.රන් කරන්නෙ කිව්වට ලොක්කගෙම වගෙ තමයි. ඕවට දැන් කවුරු උරුම කං කියන්නද.. ඊයෙ පෙරේද ලොක්කගෙ නංගිත් ඇඳට වැටුන.නංගිගෙ මිනිහත් නෑ. ළමයත් මැරිල.. හේමා... වාසනාව කියන්නෙ ඕකට තමා බං.. කෝටි ගානක් නිකං හම්බුන වගේ. මේ සිංදුවක් කියමුද....ලස්ස ගනං වස්තු ලැබී.... ලසන්ත මේසෙට තට්ටු කරන්න පටන්ගත්තා.. හරි හරි. මේ ශොට් එකත් දාගනිං කියපු හේමාල් බෝතලේ අන්තිම ටිකත් ලසන්තගෙ වීදුරුව ට පිරෙව්වා.. හරි.. උඹ කියනවනං හරි... කියපු ලසන්නත ඒ වීදුරුව එක උගුරට හිස් කලා...


තුෂාර ආසිරි .

No comments:

Post a Comment